Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2015 21:32 - Отново в Мюнхен
Автор: tera Категория: Туризъм   
Прочетен: 3206 Коментари: 0 Гласове:
-3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 






Бях там преди няколко години, но само за един ден. Поради ограниченото време се качихме на двуетажния бус за обиколки и се извъртяхме на бърза ръка из Мюнхен, Пак поради същата причина се качихме на кратката обиколка, която се въртеше из историческия център, дългата отиваше до замъка Нимфенбург. Преценихме, че няма да имаме време да го разгледаме и сега установих, че сме били прави. 

И така, от миналия път ми останаха доста неща за доразглеждане и затова направих втори воаяж до там. 

Важното е, когато човек отива някъде да си постави някакви приоритети. Иначе музеи в Мюнхен и други забележителности дал Господ. Понеже пътувам доста много, за мен е важно в един град да видя това, което няма къде другаде да видя. Поради тези причини, пропускам вече археологическите и природонаучните музеи, тъй като съм се нагледала  на древни артефакти от всякакви възможни ери, както и на скелети на динозаври и тиранозаври. Видяла съм най-големите скелети в Европа и няма какво повече да ме учуди по въпроса. 

Затова действам максимално избирателно. В Мюнхен ме интересува старата Пинакотека, най-вече заради Дюрер, Резиденцията и замъка Нимфенбург, който ми е легнал на сърце от миналия път. Има още много неща за гледане там, но не са ми най-важни, а и човек не бива да е всеяден.

Слагаме за разнообразие и BMW Welt  и Олимпийските съоръжения от преди време. Както и разни забележителности по парковете, които наистина са интересни.

Това, де факто,  разгледахме там, не мога да кажа, че е било програма. Вече не пътувам по програма, защото установих, че най-интересните неща се случват спонтанно. 

Затова тръгвам с някакви идеи, които в последствие се развиват и обогатяват, но в никакъв случай с план по ден какво трябва да се посети и да отмятам посетеното. Спред мен това е твърде скучно, губи се спонтанността и може да се пропуснат маса интересни неща, ако човек се придържа към подобен план.

Много често ни се случва да тръгнем за някъде и оказвайки се в близост, виждаме отдалеч нещо интересно. Първата реакция е - дай да отидем и да го видим отблизо. И обикновено пападаме на доста интересни находки.

Това е, така да кажа, теоретичната част. За хората, които обичат да пътешестват, ще направя подборка от снимки и ще пусна следващ пост. 

Наснимах доста много снимки и ще ми отнеме известно време да направя "представителна извадка" за онагледяване.

Само да допълня, че такъв вид постове не са за всеки. Ако очаквате шопинг-тур по Мюнхен, не е това идеята. Въпреки че понаобиколихме и магазините. Но в крайна сметка, ако е само едоното пазаруване, не е необходимо човек да троши сума пари за път. Не видях кой знае какви интересности или пък супер промоции, които да оправдаят подобен тур.

Беше пълно с араби, които с огромните им домочадия буквално бяха превзели Мюнхен и бяха напълнили магазините. Подобно нашествие е вече нещо обичайно по Австрия и Германия в последните години. Но германците явно са доволни, защото арабите доста много пазаруват и им вдигат БВП-то. Говоря за туристите, имаше и в нашия хотел доста много подобни гости, както разбрахме от Кувейт. Понеже хотелът беше 4 * с много удобна локация, явно се ползва с интерес от заможните араби. Иначе за мен беше отначало стрес цялото това арабско присъствие не само в хотела, ами и в цял Мюнхен. Толкова много забулени жени, а някои даже с бурки, ме наведоха на мисълта за ислямска инвазия. Като видях тълпи от фереджета в Залцбург и околностите преди няколко години се изненадах и ми беше нещо ново. Комай сега става въпрос за наложила се практика.

Както и да е. Все пак сме в Бавария, а не в Близкия изток, затова в следващия пост ще разгледаме типично баварски забележителности.

Това беше преамбюла засега :)














Гласувай:
12



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648044
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031